2010-02-08


Inatt var det ingen bra natt, vaknade först av att jag höll på att törsta ihjäl, så jag fick gå upp och dricka några glas.
Sen hade jag värsta mardröm. Fytusan också. Var hemma i Östersund och hade vart på pc för det hade vart nått "disco" där, undra hur gammal man var? ^^ haha. iaf utanför vid busshållplatsen så stannar en bil och så är det människofångare. Det var seriöst sjukt äckligt. Låg i sängen hur länge som helst och bara kollade upp i taket. Ingen bra natt inte!
Kan inte komma ihåg när man senast vaknade av att man drömde om något läskigt. Läääänge sen var det iaf!

Var iaf hos jobbcoachen idag, hon är faktiskt mycket bättre än den förra så det är skönt det iaf.
Var sen förbi h&m och köpte ne hårinpackning och lite underkläder. najsigt!

Uscha så tråkigt jag har här hemma, undra när limpan och lina slutar. De brukar ju alltid åka till hallen tidigare. Styrka vid halv sex idag.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0