fredag.


Jobb idag till halv fyra..skoja inte om det kändes ovant att gå upp vid tjugo över sju.

Beställde hem Kenny Starfighter filmen från CDON.com för någon dag sen. Ni vet serien som gick -97. Finns seriöst ingen bättre serie än de. Hittade den för en hundring så då slog jag till.
Fick hem filmen igår så idag har jag faktiskt tagit mig tid och kollat på ett avsnitt, KUNG!

Blir till att kolla klart på den imorgon om tiden finns.

Har också kollat på hockeyn ikväll, skönt att de vann fast skönspelat fanns inte direkt där i tredje perioden. Vad höll de på med sista tio?
Julia och Joel var här och kollade, hon har ju ingen tv och eftersom jag har en ny så vill hon gärna kolla här och det säger man ju inte nej till. Joel filmade också vår träning idag så man har sett lite hur man såg ut i skridskoåkningen och sådär. Väldigt lärorikt. De skulle man göra mera.!

Nu måste jag sova, imorgon lirar vi hemma emot Hanhals. :D

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0