fredag.


Film, chips och kladdkaka avrundar min fredagskväll. Inte dåligt de inte.

Imorse tog Julia och jag våra kära cyklar till stan där hon köpte på sig lite vax och jag hittade en tröj-jacka på stadium som är en försenad födelsedagspresent. Fick en lika som jag tyckte var för liten så den får mamma ta. Har jag blivit större än mamma, då är det illa! :P haha

Vaxning stor på schemat och det blev de också, tycker inte att det gör så ont längre. Tog iaf längre tid än vad man planerar. Vips så var klockan samlingstid så då bar det iväg till ishallen. Han en sväng på ica också, köpte på mig 20 st passionsfruker, godaste som finns!!! Har köpt 30 st än så länge, blir några om dagen ska ni veta. Men är det kanonpris så måste man ju köpa på sig lite^^

Tror inte att jag orkar kolla på invigningen vid 3 inatt heller, får bli på reprisen vid 11 imorgon hemma hos elin.

Nu ropar sängen, först ska jag bädda med nya lackan.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0