jönköping.


Dålig uppdatering, i know.
Har dock gjort lite roligare saker denna vecka än att sitta vid datorn och blogga.

Är just nu nere i Jönköping hos världens bästa familj.
Igår skulle jag köra hem från A6, men tror ni jag kom iväg med deras bil. HAHHA jag dör, jag skämdes så mycket. Och det roliga var att när jag ringde hem så dog både mamma och pappa av skratt. Känns ju väldigt uppskattande.
Men jag fick inte åka härifrån utan att köra bilen så idag blev det en övningsrunda och jag förstår inte varför det inte funkade igår? Den var ju inte direkt svårare än våra bilar? Har iaf fått köra överrallt här i Jönköping, lämnade precis föräldrarna på kinnarps arena för det skulle vara någon familjemiddag där.
Så ikväll är det vi fyra barn som har huset själv. :)

Har också vart och kollat på när HV71s j20 lirade emot Brynäs. Har inte vart de roligaste dagarna för brynäs. Tre förluster på tre dagar, men imorgon är det Linköping och då blir de nog vinst! 

Käkade precis en hemmagjord semla, inte de äckligaste ska jag tala om för er. 

Ikväll blir de film och godismys. Det gillar vi.

ma höres.

/china.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0