Linköping


Dålig uppdatering kan jag säga..

Fick problem redan när jag skulle åka ner i söndags. Mitt tåg var såklart inställt och de två nästa också så tillslut hoppade jag på ett tåg till Stockholm så jag iaf tog mig en bit. Väl där nere så gick det ett tåg söderut på kvällen, allt annat var inställd så jag sprang ju lite till de för att komma med de. Var ju inte dåligt lite folk på tågen heller.. Jag fick stå från Gävle ner till Stocholm. Väskor överallt så jag med min jättepackning tog oss inte så långt.

Har iaf haft hockeyskolan nu i tre dagar och det har gått helt okej faktiskt. Är roligt som vanligt. :) Jag är med tim som jag har varit med förut, och så en j-20 kille från LHC. Nice gäng kan jag lova er!
Har hört ett och annat från killarna eftersom jag har mitt brynäs-värmeställ. :P haha

Det roliga idag var att när jag skulle gå med killarna och äta i cloetta center, så ser jag en buss som jag känner igen. Det kopplar inte direkt men så säger en av killarna ; emma där är ju dina kompisar. Ut klivet Brynäs j20!De skulle också äta på cloetta, och när jag har suttit och ätit ett tag så kommer jag ju på att jag kan fråga om jag skulle kunna fråga om jag får åka med de hem på söndag eftersom man inte vet om tågen kommer att gå. Så jag frågar och självklart får man åka med. Kommer bli en sådär lagom upplevelse att åka med de i 5 timmar.
De spelar mot Malmö imorgon, Frölunda fredag, HV71 lördag och sen slutligen Linköping på söndag. Ingen dålig matchvecka för dem alltså!

Har också vart och kollat på när a-laget lirade träningsmatch emot HV71 idag.

Ne nu räcker de.

ma höres

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0