måndag.


Goddagens,

Var på information idag om jobb på furuviksparken i sommar, låter väl ändå helt okej tycker jag. Ska bara skicka ansökan om de platserna som jag verkligen vill ha. Fanns så himla många. Måste fixa om lite i det personliga brevet också.

Var också en sväng på stan när jag ändå var där nere, kollade runt lite och kom hem med en ny bh och ett par örhängen. (:

Vad har hänt annars idag? Ingen träning så det har varit lugnt. Har kollat lite på one tree hill som vanligt.

På söndag åker jag ner till Linköping också, shit vad veckorna har gått fort. Var ju inte så länge sen man snackade med Erik och då räknade vi ut att det var 7 veckor kvar ungefär. Det kommer iaf bli helt toppennajs. Bo hos virre och bara få göra det man älskar mest hela dagarna.

På onsdag kommer pappsen hit också en sväng när han ändå ska köra hem till Östersund. De har inte haft så himla bra väder i spanien, så jag är nog inte så avis trots allt. haha.

Inatt vid 04.00 sänds hockeyn som jag bara MÅSTE se!! Vill se de slovakiska brudsen som man har lirat med, och man vill ju också se damkronorna. Det jobbiga är att jag ska på fake-intervju imorgon vid 10 så jag behöver nästan inte gå och lägga mig inatt. ^^ haha.

Nu, kvällsfika.

ma höres.

/china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0