Nästan färdigt.


Nu börjar de se ganska bra ut här hemma. Efter träningen tog jag, emme och julia en sväng först på den "nya" affären som har öppnat där, en turk-affär med lite gott och blandat. Dit går man om man har glömt någonting istället för på statiol. Sen blev de iaf storhandling på kvantum eftersom det ekar stort i mitt kylskåp. Skönt att köpa upp sig lite, nu har man lite mat iaf.

Jag började ta hand om alla kläder, hängde upp och fixade. Sen kom Julia upp och nu är det faktiskt inte alls så mycket kvar. Så himla skönt! Måste hämta lite i förrådet imorgon som jag behöver.

Inget jobb imorgon vad jag än vet, kan va skönt att ha en "fixa klart" dag, det här kommer nog bli ganska bra iaf. Jag som totaldissade lägenheten när jag fick se den. haha :P

Nu blir de sängen, oj vad tiden går.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0