Ny tv :D


Idag kom pappsen på besök, vilket tog lite längre tid än både han och jag trodde. Vi krånglade på med tv:n och eftersom den verkligen inte ville funka så åkte vi och köpte en ny istället. En samsung 42 tummare :D
Kan ni förstå att jag är glad. Jag har de bästa föräldrarna ever!
Förstås så har jag redan satt över pengar till pappas konto,  så tro nu inte att jag fick den för så var det verkligen inte.
Den är kalas, sådär svart och fin. Vi har en precis lika hemma i Östersund fast en 50 tummare så jag vet iaf hur den funkar :)
Vi hittade ju också sladden som jag trodde att jag inte haft, så jag har ju kunnat kolla på tv i två veckor utan att jag visste om de. Är man teknisk eller är man superoteknisk? Bra att man hade en hemma iaf, så slapp man köpa en ny ^^


Den gamla kommer passa bra uppe i husvagnen, inte alla som har platt-tv där uppe. hihi.

Ska strax gå till läkerol för ett ispass.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0