onsdag


Va trött jag är på att inte ha ett jobb!! Totalt himla värdelöst är detta ska jag säga er.

Vad Emma Bäckström har gjort idag vet hon nog inte själv, dagen har bara runnit som sand igenom fingrarna. Har iaf blivit några avsnitt av oth, sen en sväng till ica och sen inte så mycket mera. Tränade lite röd korre (red core)
med julia nu ikväll, vad hur länge som helst sen jag gjorde det. Inte bra.

Har också skickat in mitt cv och det personliga brevet till Furuvik till min jobbcoach. Ibland är det bra att ha att göra med folk som är duktig på rekrytering. Vet vad man ska skriva osv. Tänk om det blir jobb på furuviksparken hela sommaren?
Det roliga var att det är min förra jobbcoach som ska rekrytera till i sommar, är det bra eller dåligt? Kan jag skriva ett personlig brev så som hon gärna vill att man skriver de?
Antingen är hon snäll och tar med en, eller så blir det fetnej. Vi får hoppas på det första!

Nu blir det sängen, ska infinna min på competens 09.00 imorgon.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0