tisdag.


När man inte jobbar är man uppe tok förlänge och sover alldeles för mycket, jag gillar det inte riktigt!
Måste försöka få en ändring på det, snarast.

Idag har det varit en sån där dag då jag inte har gjort någonting. Jag har mest legat inne och kollat på en av mina boxar av one tree hill. Det har toksnöat verkligen hela dagen så det inte vart så lockande att gå ut heller.


Fick min nya klubb idag också, KUNG! :D
En reebok på reklamation av min x:60, alltså gud vad jag gillar den. heja heja heja,

Imorgon blir det en sväng förbi kvantum innan frukost, mjölken tog slut nu ikväll och det var ju inte så bra.

Imorgon är det träningsledig, undra vad man ska hitta på hela den långa dagen då?

Nu - sängen

ma höres,

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0