tisdag.


Idag är det semla-dagen. Kunde ju ha fattat de när typ alla på kvantum hade semlor i sina vagnar. Det har iaf inte blivit någon semlis för mig idag. Men efter någon träning nu i veckan ska vi gå och köpa semlor, jag, emme och kajsa :)

Annars så har jag varit på en fake-intervju och shitans så bra de gick. Hon var verkligen väldigt överraskad att det gick så bra för en med så lite erfarenhet av intervjuer. Det här ska nog fixa sig. Furuvik, räkna med mig i sommar!!

Jag har bakat morotskaka idag ockå, tänkte att man kanske kan bjuda pappsen på lite imorgon. Det värsta är väl att han rullar in här på pinnmovägen vid nio-halv tio, frukosttiden. Han sitter på flyget nu så jag har faktiskt ingen aning om när han kommer. Skulle ju vara hemskt om man låg och sov liksom. Känner att man skulle behöva ringa honom.

Träning idag har det också vart, först styrka och sen lite is på de. Gick faktiskt helt okej. Skönt att benen börjar komma tillbaka, har saknar dem på de senaste träningarna.



Det värsta är väl att det inte ser ut som det blir någon spanien i sommar för min del. Undra hur många av mina 21 år jag har firat midsommar där? Senaste sju åren har jag varit där, sen var det ett break på två-tre år men alla de andra har varit där som jag kan minnas. Känns seriöst HEMSKT om jag inte skulle vara där iår igen.
Vad ska jag göra här hemma i Sverige liksom? Ne fytusan.

Får försöka lösa det på nått sätt, vill verkligen ner nått i sommar. Ingen sommar utan spanien.

Nu ska jag ta och sova, blir väl till att kliva upp vid 8 så att jag är på min vakt om pappsen börjar närma sig gävle.

ma höres.

/china.



Kommentarer
Postat av: malin

men varför inget spanien emma??

2010-02-18 @ 00:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0