tisdag.


Jag har seriöst aldrig haft så roligt att flytta. Lina kom vi halv 10 och sen bar vi över sängen, soffan och de andra stora sakerna till Julias lägenhet. Efter x antal vurpor av julia kom allting dit. Blåmärken på benen av soffan ( va lätt jag måste få blåmärken?) Så mycket som vi skrattade igår har jag nog inte gjort på år, herregud!

Fick stå och vänta en och en halv timme innan jag fick nycklarna, snacka om segt. Men när vi väl hade dom i handen åkte vi och körde en drive in på max för att fira! (:  
Kaoset i lägenheten just nu är inte att leka med.

Sitter på regnbågen just nu, jobbar mellan halv åtta och fyra. Får hoppas att jag inte behöver jobba imorgon så att jag kan fixa klart allting där. haha.

Nu måste jag gå ut till barnen. 

ma höres.

/china.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0