torsdag.


Goddag alla kära som läser min otroligt intressanta blogg.

Har varit på intervjuteknik idag, ett seminarium (är de rätt ord?) som höll på i två timmar. Faktiskt väldigt värdefullt. Vet vad man absolut inte ska säga på en intervju osv.. bra bra bra. På tisdag ska jag på en fake-intervju bara för att jag få kännas hur det känns. Det kommer nog ge mig en hel del. Feedback är ju alltid bra att få.

Har också suttit och gjort ett arbete åt min kompis idag, hon han inte göra det utan bad mig lite sådär snällt så jag skrev en uppgift om renässansen. Lika tråkigt som det låter faktiskt!! Skulle formulera ett brev till en tonåring så att den skulle bli lite intresserad av litteratur. Vet iaf nu iaf att det var då som världsbilden ändrades, konstnärerna klev fram från sin anonymitet och att kikaren upptäcktes. Mycke bra saker att ha med sig i lite, visst ;)


Annars då, träning som vanligt. Idag var benen otroligt sega.. inge roligt alls när det går sådär. Tror att benen dog när vi hoppade på läktaren först eller nått.. inte var det bra iaf :/ Får hoppas att de återuppstår till träningen imorgon!

Idag åkte min kära pappa och storbrorsan till stugan i spanien också. De ska vara där 6 dagar också spela golf. Om jag är avis? Skojar ni eller? Fyfasiken va underbart det hade vart om man kunde åka med.
Fast Gävle är helt okej det också ska ni veta. Nästan lika bra faktiskt, näääästan.

Imorgon blir det lite solning med jullan och sen ska vi dra och vaxa benen också. Sådär skönt som alltid. Men ska man vara fin så får man lida pin som det så fint heter.

Nu blir det nog sängen,

ma höres.

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0