100113


Har egentligen inget viktigt att uppdatera direkt men kände ändå för att skriva några rader.

Vet inte vad som har hänt på träningarna? Jag kan seriöst inte skjuta längre?!!! :O Det är som när jag precis ska skjuta så är det en ond ande som gör nått hokus-pokus så blir de värsta mes-grejen. Skittråkigt och jag blir så less på mig själv.
Kapade klubban idag också, fick någon instinkt som sa mig att den skulle bli kortare. Jag kanske har blivit så van med min x:60 eftersom den är mjukare så då kanske jag upplever den kortare? Fast nu är ju x:60n trasig så nu får man ta skitklubban. aja slutsnackat om de. 

Imorgon har jag möte med min jobbcoach. haha. alltid lika roligt, not! Sitter där och pratar lite och sen efter en kvar går jag varken mer intelligenare än vad jag var förut. Fattar inte varför jag ska gå dit egentligen? Det ända som är bra är att jag får pengar från försäkringskassan varje månad för att jag går där. 

Måste nog ta och gå och sova snart, har kollat på en massa one tree hill avsnitt idag. Har snart kollat klart på hela säsong 1, sen är det bara 4 säsonger kvar som jag har att kolla på. 

ma höres.

/china.

 

Kommentarer
Postat av: ida

grymt med tjejer som spelar hockey (Y)

2010-01-13 @ 23:23:31
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0