början på att bli sjuk?


Hur mycket snor får det plats i min lilla näsa? Det har ju kommit floder och jag är så less...

Passar ju verkligen inte bra att bli sjuk nu. Match på onsdag, flytta till helgen och jobb hela veckan. Ne nu får jag trycka i mig C-vitamin och sova mycket.

Träningen gick till en början bra faktiskt, enda tills vi skulle spela smålagsspel, då sa huvudet ifrån rejält så det blev inget bra spel av mig nu. Ont i huvudet gånger 1000 har jag nu, får hoppas att ibumetinen börjar med sina magiska krafter snart så att det går över.

Vore ju lite tragiskt om jag gick och sov kvart i nio.

Man kanske skulle ta och göra lite te och dra i sig några kiwi?


Jobbade ju idag också, yngsta barnet kom och satte sig i mitt knä och somnade, snacka om sötsak!

Ne nu blir det inget mera,

ma höres.

/china.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0