bra dag för brynäs.


Vi vann med 2-1 över MODO. Så himla viktigt och så himla bra!!!
Skönare seger finns det nästan inte.
Träffade på brallan lite också, det är ju alltid najs.

Var och kollade på a-laget. Var bara 7700 som såg matchen, ändå rätt bra. Varför är det bara djurgårdssupportrar som är helt sjuka? Jag förstår inte.
Brynäs vann iaf med 4-1 och det är ju alltid gött :)

Bra dag idag för brynäs, j18 vann också men dock losade j20 borta emot luleå.

Har börjat packa ihop alla mina saker, och märker att mina alla IKEA-påsar är borta. Kom ju på att jag tog upp 4 st till bergsjö när vi skulle ta hem ved. Det var ju inte bra. Märker ju att alla mina kläder inte ryms i mina fjuttiga 3 påsar. Får kanske ta en sväng till ikea imorgon och köpa på mina några?

Snart är det robinson också, det måste man ju se på.

ha en bra kväll,

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0