bra start.


HAHAHHA, det nya året kunde inte börja bättre.

Familjen ska bege sig till parkängen för att skjuta våra raketer, vi går förbi grannen och helt plötsligt tycker jag att det hörs någonting i häcken deras. Tänker att det säkert är någon hund eller så.. så jag går tillbaka lite och helt plötsligt sticker ett huvud ut ur häcken. Ett människohuvud. Fram genom häcken ålar sig en kille som kan ha varit i 16-18 års ålder fram.
haha har nog fårr lite för mycket i sig. Jag blir seriöst rädd och går snabbt till de andra och han vinglar framåt. Nu kan man ju fråga sig? Hur kom han dit, vad gjorde han på insidan av min grannes tomt? Hur kan det komma sig att han vill ligga i snön när det är -12 och typ flera decimeter snö inne på tomterna? Hur många häckar har han krypit igenom innan han nådde någon väg? 
Vi höll iaf på att dö av skratt!!
Stackars stackars kille. Han försvann upp på odlarvägen, så Malin jag hoppas inte att du hittar honom i någon snödriva imorgon!

Undra om det betyder att jag kommer få ett roligt år?


Fick också telefonsamtal från Jönköping nyss, sötclara ville prata lite med mig. trollungen min.
Gud så jag längtar till spanien.

Kollade såklart på jvm-matchen också. inget nyår utan hockey. Första perioden var urusel men det kan man lugnt säga att det blev mycket mycket bättre.

Nu blir de sängen.

ma höres.

/china.





Kommentarer
Postat av: malin

Hahah neej vi har inte hittat någon än så länge, han kanske drog till kyrkogården direkt? haha, nää fy va hemskt!

2010-01-01 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0