febran

Hallu,

Sitter här och harklar mig och snorar sönder.
Blev helt täppt och hes under dagens jobb och sen på träningen höll jag på att brinna upp. Körde tre uppvärmningsövningar och sen gick de inte mera.
Såg ut som jag hade varit ute i 8 timmar i ansiktet ungefär, har aldrig vart så röd.
Hej feber!
Var bara att gå hem och lägga sig och vila.

Käkade lite fruktsallad och drack lite te. Har fått i mig 7 st kiwis, 2 apelsiner och ett äpple idag. Inte dålig de heller. Överskott av c-vitamin kanske?

Ska strax gå och sova, fick inte lägga mig efter klockan nio för mamma. Det hon säger är lag, så det är bara att lyda.
Hade jag över 38 grader imorgon så fick jag inte jobba, man får väl hoppas att så inte är fallet.

Blir ingen match för min del imorgon heller, jädrans skit! :(


Nu vankas sängen,

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0