Gävle igen.


Hallu,

Sitter nere i Gävle igen, kom för 3 timmar sen och på den tiden har jag bara hunnit gått till ica och sen lagat lite mat. Bra jobbat till mig själv.

När jag skulle av så hade några flyttat på min hockeytrynk så att den låg unders av typ 8 väskor, fick sig ju lite panik när man precis skulle av och upptäckte att den låg där nere. Kastade väskor omkring mig för att få upp trunken. Snällt att flytta på trunken när jag kom först in i tåget från Östersund och tog en plats så att jag snabbt skulle få av den. snällt snällt snällt.

Vi har iaf träning nu ikväll, samligt om en och en halv timme och då kommer också proppen och kollar :) Länge sen man träffade nån från linköping. Vi ska ses nått mera i veckan innan hon åker ner nästa helg med laget. Najs!

På vägen till ICA så såg jag också att en av lägenheterna var totalt nerbränd också, varför blir jag inte förvånad? Hade tydligen brunnit nu igår natt. Vad är det för ghetto man bor i?
Elin berättade också att när hon och hennes mamma och syskon skulle till ica den 27e dec så var det misshandel här ute. Man kanske ska ta och tänka på att flytta in till stan istället?



ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0