GLAAAAD.



Kan inte hålla på och vara uppe såhär sent längre, det funkar ju inte.

Blev en långdag på stan med proppen och julia. (: Hittade både det ena och det andra. Nä det blev lite vax för att vaxa benen och sen ännu mera hårborttagsningskräm. haha.

Fixade ju ena benet igår så idag blev det andra, skönt är det är över kan man ju säga. Alla som har provat vet jag nog att de håller med. Det är verkligen tur att man inte behöver vaxa ofta.
Kvällen slutade hos julia och strax blir de nong sängen tror jag.

Hade fått mail av Jim Brithen också...
JAG SKA VARA LEDARE PÅ SPORTLOVSHOCKEYN I LINKÖPING! :D :D :D
jag är seriöst så sjukt glad.

Det skulle vara roligt om jag både skulle kunna hälsa på mormor och morfar och min andra familj i jönköping (:

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0