ingen rubrik.



Magen helt proppad av mat, men det är så det ska vara.
Till middag idag blev de fondy. Det måste vara en av världens sånhär äta och prata mat eftersom man inte äter hela tiden utan sitter och väntar på att köttet ska bli klart. Trevligt är de iaf ^^

Annars idag har de inte hänt någonting. Sov verkligen förlänge, fast det kanske man kunde räkna ut. Var uppe och kollade på när kanada spelade emot USA inatt.
Vi skulle iaf ta en tur till odenvallen men eftersom det kom snö idag så ångrade vi oss. Har suttit inne och kollat på en massa filmer istället.

Imorgon åker jag nog ner en sväng på stan. Undra hur många stanbesök jag har gjort nu när jag har varit hemma? Sen såg jag att det var ledigt en tid inne på z-hallen också. Man kanske ska ta sig en sväng dit och åka?


Nu blir de monopolspel med mina fina brorsor.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0