Kör några frågor innan man lägger sig..

Hittade dom på blondinbella och eftersom jag ändå inte har någonting att göra så varför inte liksom..


Namn: Emma Emilia Cristina Bäckström.

Kallas för: China, Bäckström eller Bäckis.

Stjärntecken: Stenbock.

Höger eller vänsterhänt: Sådär ovanligt mycket vänsterhänt.

Piercingar: fyra hål i ena örat och två i det andra.

Tatueringar: Har ingen just nu, dock kanske en kommer någon vacker dag.

Längd: 1.68.

Skostorlek: 37.

Hårfärg: Blond.

Fräknar: Nopp!

Motto: " Allt som är skönt är normalt" haha nä just de, de var ju Erik Jonssons ;)

Kär? Nä, det kan jag nog inte påstå.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ne, bor i Gävle och har familjen i Östersund. Perfekt kombination. Fast visst skulle de vara roligt att flytta till spanien..

Tycker du att du är attraktiv? Jodå.

Dricker du? Sällan, mest vatten och mjölk blir de.

Röker du? Nej.

Vilket schampo använder du? En massa olika, varför hålla sig till ett för?

Vilken parfym använder du? DNKY både den gröna och röda.

Vad är du rädd för? Att de ska hända familjen något.

Gillar du att tvätta? Gillar och gillar, det måste ju göras.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, grymt roligt ju!

Senaste…

Filmen du hyrde? The proposal.

Filmen du köpte? Mirrors, har dock inte vågat kollat klart på den än. haha

Låten du hörde: Kryptonite - 3 doors down.

Låten du laddade ner? Gloria kanske, lyssnar genom spotify.

Personen du ringde? Sussane Backman.

Personen som ringde dig? Emme.

TV-program du såg? Paradise Hotel.

Person du tänkte på? Niclas.

Favorit…

Låt: New York - Paloma Faith

Sak att göra: Spela hockeyn.

Sport: Hockey.

Dryck
: Saft.

Kläder: Leggings och en skön tunika.

Film: Moulin Rogue.

Bil: Audi TT.

Serie: One tree hill.

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Har säkert hänt.

Gråtit över en flicka? Beror på situationen.

Ljugit för någon? Har nog också hänt.

Varit i slagsmål? Ja, fast det var i femman om jag minns rätt.

Blivit arresterad? Aldrig.

Träffat någon från internet IRL? Det har hänt, alla gör det nu för tiden ju.

Antal…

Gånger du varit kär? Två gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? En gång.

Hjärtan brustet på grund av dig? haha det har nog hänt nån gång.

Tjejer du kysst? Aldrig, varför skulle jag?

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Har varit med i olika sportsresultat ett antal gånger.

Senaste…

Boken du läste? Har börjat lite i Camilla Läckbergs senaste.

Personen du fick e-mail av? Jim, som är ungdomsansvarig i LHC

Personen du fick brev av? Clara som skicka julkort

Personen du fick sms av? Mädd

Gången hela din familj åt middag tillsammans? För en vecka sen när alla var hemma i Östersund.

Saken du köpte? Kläder på MONKI.

Vad har du gjort idag? Sovit, vart en tur på stan, jobbat i kiosken under Brynäs-Modo.

Brukar du svära mycket? Ibland.

När stiger du upp på morgonen? När jag inte jobbar blir det runt 9 ungefär.

Vad har du på dig? Tights, skjorta, linne, strumpor, underkläder och en filt eftersom jag tycker att det är snorkallt här inne.

Vad ska du göra ikväll? Ska strax gå och sova.

Vad är du allergisk mot? Ingenting.

Var har du ont? Ingenstans.

Använder du hårspray? Ibland.

Kan du stå på händer? Det kan jag nog.

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark.

Salt eller socker? Socker.

Gillar du ketchup? Nä, inte så mycket. Har de till pasta/potatismos och köttbullar och korv med bröd.

Är du glad nu? Jag är nästan alltid glad!

Var du glad igår? Det kan jag lova att jag var.

Vad dansar du till? Det som spelas.

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad. Inte någon stad som lockar mig så mycket.

Göteborg är… ? Desto bättre, där har jag vart ett antal gånger.

Kan du sjunga? Jag önskar att jag kunde men tyvärr inte.

Spaghetti eller makaroner? Bandspaghetti ska de vara.

Land du vill besöka? Vill åka till Asien och luffa, men när de ska hända vet jag inte?


men shit så många det var...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0