kvällen.



Brynäs vann med 4-2. Sista målet tilldömdes precis 20.00 i sista för att Dackell blev slashad( tror jag det var)  när han skulle lägga in pucken i öppet mål. Bra av brynäs. Publiken svek men det förstår man när laget man möter ligger bland botten.

Imorgon ska jag infinna mig hos christine 10.00. då vankas det nybakat bröd, frukost och sen en film på de. Bättre fredagsstart får man leta efter! :D

Har också snackat lite med kalle johansson som lirar i brynäs j20 här nu. Han lirade med Brunflo när jag lirade med killarna i Öik för flera år sen. Under en match så kallade han mig inte en så passande sak så jag skrev till han om han kom ihåg de.. vilket han gjorde. Han hade mått så dåligt för att han hade kallat mig de. hahaha. Nu kan man skratta åt de men usch så dåligt han måste ha mått. ringde hem till mig och bad om ursäkt och allt. lillpojken.

Nu blir det sängen för min del.


ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0