leeeessssss.


Jag blir så otroligt less..

varför ska allt bara gå åt skitans?
Flytten på måndag är åt helsike.
Han som bodde i lägenheten som jag ska få är som bortblåst, vi ska vara ute från vår lägenhet vid 12 och jag kan få nyckeln vid 10 tidigast på måndag. HUR FAN TROR DOM DET SKA GÅ? Som grädde på moset så kommer det några andra som ska ha vår lägenhet så vi måste verkligen lämna in nycklarna senast 12. Kommer aldrig, aldrig aldrig hinna få över allt. Det skulle ju också va perfekt om han lämnade in nyckeln vid 12 också, då blir man också superglad.
Har seriöst ingenstans att ha mina saker. Varför ska jag göra allting själv, varför kan inte brynäs hjälpa till? Såååååå otroligt less att jag måste fixa allt.

Jag kanske bara ska åka hem istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0