mamma kom och hälsade på



Mammsen åkte för fem minuter sen, hon var här och lämnade min TV och så smakade hon på min morotskaka. Hade jag inte flyttat i helgen hade jag åkt med henne ner till Nyköping och hämtat hem jango.
Fast på måndag så kanske jag får träffa henne igen, då har hon ett byte här på en timme och tio minuter och är det inte mitt uppe i flytten så jag ska ta mig till stationen och hälsa på henne och jango :)

Har fått alla mina saker till vardagsrummet nu, är en stor röra kan jag lova.
Städade lite i köket förut, och gjorde klart mitt rum också. Skönt att inte ha allt hängandes tills på måndag.

Elin har flyttat alla sina saker till sin lägenhet, hon har ju sina föräldrar här. Undra när de tänker komma och städa dom också? Tänker inte göra allt själv liksom.

Såg att j20 vann stort över HV71 också, bra killar. Imorgon är det jag som är där 11.00 och kollar när de tar emot Linköping :)

Nu ska jag nog fortsätta städa.

ma höres.

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0