MIN DAG.


Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag, hurra hurra hurra :D

Blev väckt av att julia, elin, madde och amanda kom in och sjöng och så blev det tårta och pepparkakor med chokladsås. Gottigottgott.

Blev sen jobb mellan 9-15.30.
Åkte hem och sen blev de lite mat innan träningen.
Vår materialare fyllde 40 idag så det blev lite tårta för honom så jag kör mitt fika imorgon. Vilken tårtvecka! :)

Nu ska jag strax sova, måste upp tidigt imorgon eftersom jag börjar halv 8. Men pengar är guld så jag klagar inte.

Åker nog ner till mormor och morfar någon dag innan de åker till spanien då jag ändå ska ner till linköping i slutet av februari. Så ett stopp i nyköping skadar inte! Ska bli så roligt at träffa dom.

ma höres.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0