morotskaka, check!


Måste verkligen gå och sova snart men känner för att skriva en rad eller två.

Gjorde morotskaka nu ikväll, herregud så mycket det blev! En hel långpanna. Nu är det fullt i frysen, kan jag lova. Bra att man har frysen full utav kakor. haha

Fick ett samtal från mormor ikväll också, det är klart iaf att jag åker ner till dem ett par dagar innan jag åker till linköping. Ska bli så roligt. Man träffar dem ju inte alltför ofta, så det ser vi fram emot!

Mamma, pappa och victor har varit uppe i fjällen i helgen. Så himla sotis jag är. Jag vill också åka snowbord!!
Kommer inte kunna åka hem till Östersund på hur länge som helst. :/
Sen ska pappa och bigbrorsan ta en tur till spanien några dagar och spela golf också, det skulle ju inte heller sitta fel kan jag lova. Fast i sommar ska jag vara där hur länge som helst, det kan jag lova er!

Nä nu räcker det för denna gång.

ma höres.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0