onsdag.


Konstigt att han en kväll utan träning, hade tänk ta en tur till gymmet och köra lite, men jag kom helt enkelt inte iväg. Skönt att få ta det lite lungt en kväll också.

Slutade vid halv tre idag, åkte lite skridskor idag också med barnen en stund på eftermiddagen. En kille är så grymt duktig! Han skulle äga skiten ur alla på björnligan. Han bara måste börja spela. Går han miste om någonting sånt som han är så duktig på så är det tragiskt. Jag är helt fascinerad, han är såååå himla duktig!

På vägen hem från dagisen så var jag in en snabbis och köpte en sport-bh på stadium. Fick 20 % och sen 50 kronors avdrag för att jag hade bonus så det blev ett kap. 100 kr är inte fy skam.

Imorgon ska jag upp kvart i sex, å hej vad jag ser fram emot de.



Jag hade förstått en sak helt fel också.
När jag ska ner till Linköping och vara ledare på sportlovshockeyn v8 så hade jag fått för mig att den 23e är på en söndag. Vilket det nu visade sig att det inte alls är så. Och eftersom min mormor och morfar åker till spanien den 23e hade vi pratat om att jag skulle åka och hälsa på i Nyköping någon dag innan. Men nu när den 23e ligger på en tisdag så kanske jag skulle kunna komma ner till er den 19onde eller 20onde februari om ni nu är hemma?
Haha, det här blev typ en meddelande till dem. Men det är fint de också.

Nu tror jag faktiskt att det blir sängen.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0