onsdag.


Ingen feber imorse så det vara bara att köra på.

Ringde från ett annan dagis när jag satt på bussen imorse och frågade om jag kunde jobba idag och imorgon. Fast jag är glad att jag är på de stället som jag är på nu, där får jag bättre betalt :) haha

Ganska lugn dag idag. Dock så förfrös jag ett finger när vi var ute, haha det var helt vitt. Kändes riktigt obehagligt. Fattar inte hur det gick till när jag har bra vantar och det var ju inte ett av de yttersta heller. Men man lyckas som alltid.

Ska ta och frosta av frysen nu också, va roligt va. Har aldrig gjort de själv så man får väl se om man klarar de. Lär ju inte vara allt för svårt.

Imorgon kanske man kan få nycklarna till lägenheten också, han som bodde där innan verkar inte bo kvar. Bra för mig för då kanske jag har hela helgen på mig, fast jag har redan bokat in att kolla när j20 lirar. Iaf på söndag för då kommer Linköping hit och det kan man ju bara inte missa!

Ska ta och damsuga mitt rum också är det en sak mindre att göra.

Klockan åtta är det robinson också, något man inte vill missa.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0