onsdag.


Tror jag gjorde världens miss igår som gick och la mig precis när matchen skulle börja. Usa vann med 6-5 och en sån match kan man ju inte bara missa. Tragiskt att man missade den.

Har iaf varit i sandviken en sväng idag. 8 tappra från laget kom och hejdade fram JP som lirade. :) Efter en halvlek stod de 4-1 till sandviken och Johanna hade gjort två mål och en assist. Hon är så sjukt överlägsen så det finns inte. Världens bästa bandyspelare dessutom! Hon gör det grymt som kan spela riksserie hockey också! Jag är så imponerad.

Hade tidig träning idag, men gud så jobbig den var. Kan verkligen inte träna med underställ när vi har a-hallen. Jag svettar ju ner mig.
Nä nästa gång blir de nog bara sport-bh under skydden.

Hela kvällen har man ledigt men har man något att göra? Nä inte då.
Man är så ovan att man har lediga kvällar eftersom vi i vanliga fall har is nu vid den här tiden.

Trött är man också, kanske blir tidigt imorgon.

Imorgon ska jag träffa proppen igen. (: det gillar vi.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0