Slut på robinson




Och så var Hans vinnare av robinson och det är jag så glad för.

Gillade honom faktiskt inte för ett tag sen, men när han tog sig till final blev jag verkligen glad. haha
Nästa år är det jag som står där som vinnare, fatta så sjukt häftigt det skulle vara! Det är verkligen nått som jag skulle vilja göra i livet, att se hur mycket man kan utsätta kroppen för.

Annars ikväll har de varit lungt, är klar med köket, garderoben, hallen och mitt rum.

Fick med mig Lina imorgon till matchen, så imorgon är det jag och hon som sitter i läkerol arena vid tio i elva och kollar j20. :)

Sitter och kollar på Men in black 2 nu, har sett den flera gånger förut men jag vill inte kolla på thrillern på fyran själv. Det vågar jag inte.

Man kanske ska gå och sova istället?

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0