torsdag,


Åkte in imorse och träffade min jobbcoach, hon sa " ja men det här går ju bra för dig, och hockeyn går bra också har jag läst" Det var de, tack och hej typ.
Kan ju berätta att det känns sådär lite smått onödigt.
Han åka hem på samma bussbiljett så det kostade mig bara 11 kr, tack för de (: Åker på barnbiljett fastän man är lite gammal, haha men det går bra de med.

Tänk att man fyller 21 på måndag också! Herregud. Var väl inte länge sen man fyllde 20 tycker jag. Så det blir till att baka imorgon eller i helgen tror jag.

Ingen träning ikväll..utan det blir att kolla på match istället, brynäs tar emot södertälje. Blir najs. Gratis är gott som man brukar säga.

Nu ska jag gå och hjälpa julia med tvätten.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0