uppesittarkväll.


Trött, tröttare tröttast!

Kom hem vid kvart i sex imorse, var hela kvällen i stigslund ( hoppas de heter så ^^) hemma hos proppen!!  :D
Hon kom och kollade slutet av vår träning och sen blev de lite spontant att jag åkte med henne hem och käkade. Sen tog vi oss en roadtrip i Gävle och hon ville visa alla hennes släktingar och sånt. (:

Först kollade vi när kanada vann med lätta 6-1 emot Schweiz och sen blev det en liten sovpaus innan vi ( eller för mesta delen jag) kollade på sverige-usa. Tror hon såg sista 10 min :) haha.
Resultatet blev ju inte så roligt som man hade hoppats, vet inte vad som hände. usa fick två billiga mål och sen blev de bara pannkaka av allt. Tråkigt som satan!

Vi ska nog även ta en NHL-kväll och då ska jag visa henne mina skills ;)

Tror faktiskt att jag ska gå och sova lite mera, har ont i ögonen.?

Sen måste jag ner en sväng på stan också innan jag ska jobba i kiosken ikväll på Brynäs-modo.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0