2010-07-02


Idag överraskade Östersund mig och bjöd på bra väder för en gångs skull, nejdå så dåligt är det inte alltid här.
Jobbade 10-15 idag. Var som mest 4 personer inne i glasskiosken och matade ut glassar. När solen kommer så köper östersundarna glass, en sak som är säkert.

Är redan less på att sälja glass och det ska jag göra i en månad till. jippie!

Var inne på inspiration och köpte två temuggar från mamma och pappas samlarserie.. hittade 8 tallrikar till mig också från en skitsnygg serie. Bra köp emma!

Har legat ute från fem till sju och solat.. tror dock inte att det har tagit någoting på mig. Körde olja men inte tusan stekte de. Och imorgon jobbar man samma tid, dagen så det också ska bli fint. Lyckat.
Blir till att köpa olja utan solfaktor nu om min kära spanienbränna ska hålla i sig.

Ghana leder med 1-0 också. Dunder hejar på dem. Skulle vara så roligt om de tog sig till semi. Heja Ghana!

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0