2010-07-05


Igår var malin här och kollade på film, just like heaven på femman. Det tokiga var att när vi hade sett en del så kom vi båda två att vi hade sett den förut. Fail!
Vi kollade iaf klart den och sen tog vi en prommis still Niklas som ville visa upp sin nya lägenhet. Finfin.

Precis när jag skulle gå och sova så får man ett sms om man vill kolla på film och snäll som jag är så erbjuder man sig. Vilket jag i efterhand inte skulle ha gjort då vi såg saw 6. Kolla på skräckfilmer kan jag men här snackar vi de äckligaste filmerna i världen. Såg inte mycket kan jag lova och tur var väl de.

Jobbade idag, sålde rätt mycket fastän det inte var kanonväder.

Fick också schemat för veckan, inget att hänga i julgranen precis. ledig tis-lördag så jag har redan bokat biljetten till Bergsjö nu. Robin kommer och hämtar mig vid 23 ikväll i sundsvall. Blir bra, då kan jag lira lite golf, bada och sådär. Skönt!
Kul att vara med storbrorsan några dagar innan familjen brun kommer hem från spanien på torsdag.

Nu måste jag äta och packa. ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0