bergsjö.


Mycket har hänt på några dagar..saker jag inte vill ta upp här i bloggen. De hålls inom familjen och de få som vet om de. Det känns skönt iaf att det har blivit såhär men tråkigt på ett annat. Blir nog ingen yra för mig i år iaf som det ser ut nu.

Lever livet i Bergsjö iaf och golf har de blivit en hel del av. Igår var jag, pappa och Robin i Gnarp och spelade där på deras bana. Sänkning för min del och idag blev de också en hel del poäng. Nu börjar jag komma igång igen. '
Träningen har också börjat gått mycket bättre. Lite tokiga öppettider men så är det ibland.

Ska in till Hudik någon dag också och vara med Viktor. Det blir nog bra de! (: Har inte träffat honom på år och dagar.


Nu ska jag ut och sola med lillhundarna.


Pannkakor med jordgubbar och glass till middag - inte ska man klaga inte.

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0