Bergsjö


Så mycket golf som jag har spelat dessa två dagar har jag inte gjort på år ska jag lova er.
Sen att den första rundan gick kanon kan jag ju inte heller hålla inne, faaaaast den gick det bara unför och nu går det inte alls. Var uppe på banan nu ikväll och slog lite och sådär. Svingen håller inte vad den lovar så det blir nog en lektion med pron eller med Niklas skulle jag tro.
Blir nog kanon de.

Just nu sitter mamma, pappa och Victor på flyget hem.. de landar i Nyköping halv tolv inatt.
Ska bli skönt att ha dem hemma igen.

Idag tog jag och Robin och städade båten, så mycket smuts på den har jag aldrig skådat. Men med en hel del vatten och en riktig skrubborst så blev den vit till slut. Riktigt varmt i vattnet också förresten. Igår bastade vi och vår kära barndomskompis Nilkas Berg ute på långnäs. Så himla skönt och hela brännan for av så nu är man blekis igen.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0