gävle


Nu sitter jag nere i Gävle igen och snart ska jag bege mig till träningen för där vankas det tester. Hoppas att det går bra.!

Har bott i hudik sen i måndagskväll till i onsdags. Viktor har varit ett umärkt sällskap där vi på måndagskvällen var ute i hans stuga vid maln och paddlade kanot och sov över. Så trevligt!
Gick sen 1 mil när jag skulle in till stan på tisdagen och väntade på att han skulle jobba klart. Trodde att det skulle vara lite kortare väg in till stan men det var de tydligen inte. haha
Hej blåsor på lilltårna var det iaf, converse var inte de bästa skorna att gå i kände jag.
Spelade sen golf med han, ante och lillis ute på nansta. Gick inte direkt så jättebra. Banan var svårspelad eftersom den var mycket "ruffigare" än en vanlig eftersom det var en b-bana.
Träffade Niklas där ute sen också, trevlig kille som ska komma hit ner på fika på lördag :)

Nu ska jag nog ta och göra mig iordning,

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0