Mera golf..


Började dagen med att bli väckt av bosse som ringde och berättade att man hade 20 min på sig att komma upp till GB. Så det var bara att göra sig iordning och ta bilen och köra bort till GB-fabriken där vi skulle rengöra mjukglassmaskiner. Oj så roligt ska ni veta.
Nä fy så äckligt det var. Blir massa mögel typ direkt så det var inte så himla jättemysigt ska jag lova.
Men men. 3 timmar för en maskin är lite mycket tid de också. Men så är det när man är med bosse och jobbar. Man får alltid så mycket grejer där uppe. Min lilla GB-gubbe som jag har som nyckelring har ju ramlat av så en sån fick jag och sen skulle jag få ett... å gud nu kommer jag inte på vad det heter. En sån som man hade på sig när man bakade så att man inte fick kladd på kläderna. Den var iaf ko-mönstrad så den var riktigt tuff!

Var och spelade minigolf med victor sen på campus. Jag drog en seger med 4 st spikar också. Hurra!
Sen tog vi bilen och körde ut till Frösö golfbana och slog lite också. Börjar gå mycket bättre nu med slagen så det är skönt.

Blev lite jobb mellan 17-20 och sen åkte jag själv ut till golfbanan igen. Jag tror att golfen har slagit till i huvudet på mig. Men oj så roligt jag tycker att det är!

Nu ska jag sova.

Imorgon om det är finväder blir de bad med Malin.

ma höres.

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0