nu kör vi.


Jobbade 4 timmar idag, 15.30-19.30. Skönt att få lite gjort iaf.

Sen trog jag en sväng förbi monki och kom ut därifrån med 3 nya grejer. Och så var jag in på inspiration och där kom jag ut med 4 nya frukosttallrikar och en stor serveringfat till mamma och pappa av serien de samlar på. 1100 kr bara sådär katching!
Skulle förbi imorgon och kolla om resan av serien fanns kvar, de ville ha te-muggar och några små djupa. Oj vad pengar de går. hoppas jag får av de sen bara? :P annars är jag ganska fattig nu.

Blir jobb imorgon 10-15 sen samma på lördag och stängning på söndag. Nu kanske man kan komma igång lite.

Blir nog en tidig kväll ikväll, känner för att läsa mig bok lite. jomenvisst :)

ma höres.

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0