tester.


Testerna i torsdags gick helt okej faktiskt. Höjde mig med 9 st på bänkpressen och gjorde 24 st i brutalbänken så jag är nöjd. Benpressen var samma som förut så det känns bra eftersom jag inte har kunnat träna så mycket ben p.g.a foten.
Igår hade vi löpning och tro det eller ej men jag klarade att springa. Känns så himla skönt att det håller på att bli bättre nu.
Tänkte inte ta i någonting men när det inte kändes så kunde man lika gärna dra på lite och tänk så bra det blev! (: Happy!

Var också ner och hämtade Julia på stationen igår, fick låna sussies bil. Tack tack.

Har haft Niklas här också, haha och jag vet inte vad jag ska säga. Brallan hörde av sig imorse och allt är bra så himla komiskt och sådär. Ska man skratta eller gråta?

Idag blir de iaf valbo och IKEA. Ska kolla på ett matbord och en tv-bänk. Blir nog kung det här!

Imorgon börjar hockeyskolan också. grett.

na höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0