2010-06-02


Tillbaka i Gävle igen..

Kollade lägenhet igår och hittade faktiskt en som var riktigt bra. fina tapeter osv, så det blir nog finfint de. Måste flytta in innan jag åker till spanien vilket gjorde det lite struligt då jag inte kan boka någon biljett eftersom jag inte vet om jag får nyckeln på fredag eller typ tisdag nästa vecka. Men jag siktar in mig på att åka nästa fredag iaf.

Har legat ute och pressat i två dagar nu, lite färg har man ju fått vilket kan vara bra så kanske man inte behöver bränna sig jättemycket sen i spanien. (:  

Har också läst ut min tredje twilight bok nu så nu är det sist kvar. Helt sjukt att jag har läst 1400 sidor sen i tisdags då jag köpte min första bok. haha vilken boktönt jag är. Men bra är dom.

Har börjat fått ont i halsen också, inte bra inte. Måste försöka pressa foten lite imorgon. Ska kanske försöka småspringa lite om det går. Kan inte missa så mycket mera träningar nu.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0