2010-06-03



Fooooooten, värker...

Idag ringde Thomas från Brynäs och berättade att han hade fått nycklarna till lägenheten efter lite tjat. Så jag har väl gått 100 vändor fram och tillbaka med saker. Och jag har ändå så mycket kvar att bära över. Men så skönt att man kan kunde börja idag och inte liksom på måndag.
Ser inte fram emot att ta soffan bara, eftersom den b o k s t a v l i g e n vägen toooooon!!! Vi var fyra stycken förra gången och vi lär inte kunna va färre denna. Men de ska nog ordna sig.

Var också med på träningen idag, eller ja jag försökte iaf. Tekniken var ju inte så farlig förutom att jag inte kunde springa och sen körde vi lite inlineshockey också, såklart tejpade jag ju foten men de höll inte hela vägen. Efter första matchen sa foten ifrån och gud i helsike va inte bra de känns nu. Jag orkar inte vara borta från mera träningar nu!

Tog lite inflammatorisk kräm från spanien som verkligen bet tag sig i foten. Får väl hoppas att det är positivt.

Imorgon blir det upp tidigt och börja städa igenom lägenheten där det går. Sen kanske de blir så att jag måste åka hem till Östersund för att köra ner en av bilarna till stugan om inte robin kan ta flyget hem. För i stugan, där kommer min helg spenderas.

ma höres.

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0