2010-06-07


Nu är flytten snart färdig, ska bära över några kartoner och så står bokhyllan kvar men sen kan jag städa klart allt och flytta tillbaka möblerna som stod där när jag flyttade in. Sen är det klart!!  Så skönt.

Tecknade hemförsäkring idag, gjorde adressändring och beställde EU-kort för resa. (dock kommer de inte hinna så jag får ta det som står på östersund, men de kanske inte gör nått.) Betalade mina linser också. Oj så duktig jag har varit idag. Och som grädde på moset jag har tränat idag. Cyklat intervaller i 70 minuter och sen körde ja överkroppsstyrka på de.

Fick också veta att jag ska vara ledare på hockeyskolan för Brynäs vecka 31. Kommer bli kanon!

Nu ska jag nog ta och bädda ner mig i sängen.

Ska upp och tvätta 07.00 så det kan vara bra att få lite sömn.

ma höres.

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0