2010-06-08


Känner mig jättestressad fastän jag nog inte behöver känna så egentligen..

Har fått upp alla möbler till "gamla" lägenheten nu så nu är de bara två vändor att hämta saker där sen är jag klar!

Sen måste jag hämta kontraktet på nya lägenheten på läkerolen, jag måste hämta cykeln i stan, måste packa allt, måste diska, måste tömma mitt gamla förråd, ner med flyttkartongerna till nya förrådet och så har jag ringt och sagt att jag ska komma ner till Nyköping resan imorgon.
Blir till att vakna klockan 06.00 tror jag.

Körde teknik och en massa cykel idag på träningen. Skönt att köra av sig men jag är så less på foten nu. Vill inte vara skadad och speciellt inte nu när man åker utomlands heller då jag kanske inte ens kan simma.

Nu måste jag sova om jag ska upp tidigt imorgon.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0