hemma igen.


Hemma på svensk mark igen och för tillfället i Gävle där jag tog ett stopp innan jag böjar min färd mot Östersund om en timme och en kvart. Får inte med mig alls någe mycket kläder eller så, dumt att bara ha en väska känner jag. Får inte ens med min min kudde och då är det illa.

Måste äta på tåget sen också, har inte ätit någonting sen frukost vid halv nio förutom en macka som jag gjorde hos mormor och morfar.
Sov iaf inatt med älsklingshundarna, mys.

Känns ju mindre roligt att de skulle ha +30 hela veckan där nere. Vill åka tillbaka.
Men imorgon börjar jag jobba, 14.00 glasskiosken på toget. Gud vad jag inte ser fram emot de.

Nu måste jag packa och ta bussen till stan.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0