åka tååååg..



Gud så roligt jag har här på tåget, tur att det finns eluttag för nått annan än att suttit med datorn i knät har inte hänt på resan mellan Östersund och Sundsvall kan jag lova. Blir ett byte där sen rullar tåget vidare ner mot Gävle.

Blir så skönt att komma ner igen, jag saknar verkligen brudsen. Hur länge har jag varit borta? 3 dagar, haha 

Var ner en snabbis i morse på monki och kollade lite men hittade ingenting som föll mig i smaken, får kolla vidare när jag kommer hem om en vecka typ igen :P Först ska vi ta SM-guld och leva livet. 


Nu måste jag packa ihop datorn, ska kliva av om 10 minuter. 

Har lyssnat på Eric Saades manboy flera flera gången, varför skickade inte sverige honom?


ma höres.

/china.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0