bydalen.


Sitter och kollar på melodifestivalen just nu, fick precis ett sms av julia med orden "ge mig ett svar, ge mig passion" Lite roligt att hon visste att jag satt och sjöng med :P

Annars idag har det blivit en heldag på brädan. Var hemma en sabbis och åt lite gulaschsoppa och sen åkte vi tills liftarna stängde. :) Var rätt så ovan första åket men sen så fixade det sig. Har träningsvärk i mitt högra ben, lite statisk träning idag kan jag lova. :P

Tacos, en tårtbit och en lång dusch.. varför kan inte varje helg vara såhär?
Fast nästa helg är den bästa på året, jag tror vi kan gå hela vägen och det hoppas jag att laget också tror!

Nu blir det mys med familjen.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0