erbjudande.



Har fått ett erbjudande om att åka till kanada och vara au-pair där ett år samtidigt som jag kan spela hockey. Två pojkar som är 7 och 9 år, båda lirar hockey också. De bodde tydligen inte så jättelångt ifrån Vancouver.
Låter det inte något för mig?
Det värsta är att jag är så sjukt sugen men det känns endå inte roligt om jag skulle åka ifrån laget här.
Varför ska det vara så svårt att välja.
Pappa tyckte att det lät superintressant, då kanske jag kan få engelskan att bli lite bättre också! :D
Från augusti skulle det vara isåfall. Svenska pratar de också, kan ju vara skönt. :P

Idag har jag varit på marknad i ockelbo med emma, norsken och julia. Trevligt trevligt! Tårna och fingrarna frös ihjäl men annars det var väldigt najs. Vi köpte med oss cocosbollar till hela laget hem. :)
Sen tog vi oss en sväng förbi uppman och kollade vart hon bodde innan vi började färden hemåt.

Imorgon är det samtling kvart över åtta, sen går bussen söderut och neråt Linköping. Match väntar och så sjukt taggad är jag.

Nu blir det sängen.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0