Furuvik i sommar?



Jag har fått en underjordisk finne på min kind, hur vanligt är det ungefär?
Den gör så pissont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Får väl ta och kleta lite tandkräm på den för de har jag hört ska funka?

Var ju som sagt på arbetsintervju idag på Furuvik inför sommaren, eller ja slutet av maj-juni-juni och halva augusti. Gruppintervju är ingenting för mig kan jag säga. Jag blir alldeles för reserverad och håller gärna med de andra än säger något själv. Trodde att det var helt kört efter den intervjuen men sen fick jag mig en stund med de själv också.
Kan ju säga att jag fick tjänsten. De tyckte att jag hade allt vad som krävdes för att bli badvakt. Egentligen ville de inte säga de innan den första april, men de tyckte att jag kunde få veta de nu istället.
haha, så jag ska steka ute i tre månader ^^ Dock så ska jag kolla lite andra jobb också som har lite bättre betalt men det känns skönt att de iaf vill ha en där.

Jag och emme åkte och firade på american pizza place där det blev tacos och pizza på deras lunch buffé. Göttans!
Träningen idag blev mest ploj, helplansspel och sen smålag. Skönt! Var också sista träningen idag för emme, christine och amanda som lämnar oss inför nästa säsong. Såååå sjukt sjukt jävla trist! 
Kollade när j20 lirade emot Linköping också sen. :)

Nu ska jag sova, imorgon blir de en storstädning inför när jag åker hem på lördag. Vi ska ut ett gäng på fredag så de kan jag ju inte missa. Hade annars åkt hem imorgon men så blir de inte.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0